Verzia 1.1.3.4
TOP GUN
Počet článkov: 210 > >> V
Článok 1 až 10 Strana 1 z 21
Novinky

ZdenoP
(1) FunJet Ultra
funjet01.jpg
Prehrial sa regulátor
Prehrial sa regulátor
Ešte minulé leto som prehrial regulátor, myslíte že ho treba vymeniť?
Diskusia k článku    
20.02.2017 22:57:38 Jameson (podpredseda)To je pohoda, zalej to epoxidom aby to nedymilo a lietaš ďalej :-) Ale inak vážne, takýchto fotiek moc nie je. Keď sa to stane, väčšinou už nie je čo fotiť.
23.02.2017 17:56:40 MiňoJa by som vymenil iba konektory.
10.03.2017 07:08:09 Kúzelník (predseda)Počuj Zdeno, ja by som potreboval dajakú keramiku vypáliť. Ty by si mi to vlastne mohol spraviť v tom trupe ;-))
1868_1_Crack_Yak_BigGrey.jpg
Miňo
(2) Nové lietadlá pre sezónu 2017
Keďže v poslednej dobe naša klubova stránka spí, tak som si dovolil Vás informovať o novom epp akro lietadle, ktoré som si pripravil pre novú sezónu.
P.S. Kto má nový model nech informuje !!
Diskusia k článku    
K tomuto článku neboli pridané zatiaľ žiadné diskusné príspevky.
Kúzelník (predseda)
(3) Reinkarnácia modelu Transall C-160
T160prednyPohlad.jpgT160bocnyPohlad.jpgT160zadnyPohlad.jpg
Po zopár opravách a úpravách som sa rozhodol zmeniť povôdnú kamufláž na inu - tiež maketovu - a myslím, že mu to pristane.

################# Pôvodný text zo septembra 2008 #################
Do rodiny mojich modelov po dlhšom čase pribudol konečne i model, o ktorom môžem s hrdosťou povedať, že som ho postavil celý sám (až na
rezanie EPP-éčka). Takže tu sú fotky a dole i zopár tech. údajov.
Transall C-160 celkový pohľadTransall C-160 celkový pohľadTransall C-160 celkový pohľadTransall C-160 celkový pohľad



Transall C-160 predný pohľadTransall C-160 zadný pohľadTransall C-160 pravé krídloTransall C-160 ľavé krídlo



Transall C-160 zadný otvorTransall C-160 zadný otvorTransall C-160 pravý predokTransall C-160 ľavý chvost



Transall C-160 predný otvorTransall C-160 ľavý podvozokTransall C-160 pravý podvozokTransall C-160 smerovka



Transall C-160 spodný pohľadTransall C-160 spodný pohľadTransall C-160 spodný pohľadTransall C-160 ľavá gondola



Transall C-160 zadný otvorTransall C-160 ľavá výškovkaTransall C-160 pravá výškovkaTransall C-160 lavý motorTransall C-160 pravý motor




Originálne predlohy:
Transall C-160 predlohaTransall C-160 predlohaTransall C-160 predloha




Rozpätie: 1500 mm
Dĺžka: 1200 mm
Hmotnosť: 1700 g (aj s akumulátorom)
Materiál: EPP výrezy + uhlíkové profily
Výrobca výrezov: RC Fly
Povrchová úprava: disperzné farby + vodolepky od firmy ULAM + disperzný lak
Motor: 2x MEGA Acn 16/15/8
Regulátor: 2x MGM TMM 0810-3 EXPERT (8A)
Vrtuľa: 2x Graupner 7x4" (ľavá + pravá)
Akumulátor: 3S LiPol 3300mAh 25C (280g)
Podvozok: 4x 60mm (hlavný)
                 2x 45mm (predný)
Servomotory: 2x Hitec HS-56 HB (krídelká)
                      1x Hitec HS-81 MG (výškovka)
                      1x Hitec HS-81 MG (smerovka)
                      1x Graupner C2081 (dvere nákladného priestoru)
Prijímač: Futaba R617 FS (2,4 GHz 7-kanálový)
Osvetlenie: modul NF-1 (3x červená LED + 2x zelená LED + 1x biela-blikajúca LED)

PS: Model lieta na pol plynu veľmi realisticky, ale na plný kotol zvláda i premet a výkrut.

Diskusia k článku    
14.10.2008 08:41:23 KakaoVelmi pekne nafarbene :) Gratulujem.. ;)
06.05.2016 17:21:13 PyknykVelice pjekné. Len aby ho bilo gde púšťat.
Jameson (podpredseda)
(4) Red Baron II - s HD kamerou
Pôvodnú malú kamerku som nahradil HD kamerou Mobius. Výsledok je "nebe a dudy" - no a keď už sme včera mali tú grilovačku, využil som ju na nahratie krátkeho videa:
Diskusia k článku    
K tomuto článku neboli pridané zatiaľ žiadné diskusné príspevky.
Junior
(5) Zálet Spitfire
Spitfire 01
Spitfire 02
Spitfire 03
Tak sme po 3 rokoch dostali do vzduchu Kyosho Spitfire 90.

Použitý je motor Saito FA-150 S. Je to 25ccm štvortakt. Ten motor je dosť silný na toto lietadlo. Ešte pred záletom sa odlepil nosič motora a bolo ho treba spevniť. Motor je dolu hlavou. Tak ho štartujeme hore nohami. Ale štartuje pekne rukou do protismeru.

Lietadlo je spravené selkom kvalitne, ale poťah je na draka. Ak sa na niekroré miesto dostane palivo, tak sa farba doslova spáli. Kryt motora je z laminátu a tam farba ide hodne dolu, takže bude treba kryt prelakovať.

Ale lieta to pekne.
Diskusia k článku    
K tomuto článku neboli pridané zatiaľ žiadné diskusné príspevky.
Skylark-4
Kúzelník (predseda)
(6) Zálet vetroňa Skylark-4
v sobotu 24.5.2014 sa uskutočnil v Trnave zálet nového vetroňa z dielne majstra Vlada Kuriana.

Parametre:
mierka: 1:3,5
rozpätie: 5,20m (trojdielne krídlo)
centroplán: 2,08m
dĺžka: 2,15m
hmotnosť: cca 10kg

Ďalšie fotky si môžete pozrieť kliknutím na priložený obrázok.
Diskusia k článku    
K tomuto článku neboli pridané zatiaľ žiadné diskusné príspevky.
Matúš
(7) nieco s polietania z turecka Oludeniz 1989m nad morom :)
Diskusia k článku    
K tomuto článku neboli pridané zatiaľ žiadné diskusné príspevky.
Matúš
(8) o_O
Diskusia k článku    
K tomuto článku neboli pridané zatiaľ žiadné diskusné príspevky.
20131110_145054.jpg
Matej
(9) DISCOVERY MICRO
Krásne dni na letisku už sú minulosťou a tak sme sa s longim pustili do projektu DISCOVERY MICRO. Malé lahké ale predsa výkonné skoro ako dospelé "kačko" to bol náš zámer. Po nedelnom poobedí mi padla sánka a nevedel som predýchať úspešný zálet tak malého prcka. Nechceme sa chválit ale keď som to lietadlo dostal po longim vitrimované na orientačné ťažisko tak som zo seba dostal jediné WAU. Naozaj som to nečakal , máme ešte síce pred sebou cestu ladenia ale už teraz to éro milujem. Viac o lietadle je tu

http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=19&t=61783&start=0

a parametre dopĺňam tu:
-rozpätie- 700mm
-profil krídla- seria AG
-materiál- kompozit + balza
-letová hmotnosť- 50-60g pri 3-servách a 1s lipo 200mah
Diskusia k článku    
15.11.2013 12:46:34 OndroMaťko nádhera.Zapíšte si ma do tej šóry záujemcov....:)
Peter Mitura - večná jemu pamiatka
Jameson (podpredseda)
(10) Smutná správa
so zármutkom Vám musím oznámiť, že dnes 26.10.2013 prehral svoj boj so zákernou chorobou náš mnohoročný člen, šikovný modelár a najmä skvelý kamarát Peter Mitura, krátko pred svojimi 43. narodeninami, ktoré by oslávil 4. novembra.

Do klubu vstúpil v rovnakom roku ako ja, tí starší členovia si ešte pamätajú jeho začiatky so Skylady, neskôr so sivou Proximov, ktorú stretol tragický osud po veľmi rýchlo nabitom rádiu (ktoré sa následne rovnako rýchlo dokázalo vybiť), no najčastejšie ho bolo vídať s Lynxom (ktorý dokázal prežiť aj haváriu po vyhorení) a malou Alkou, ktorá lietala aj po miernom požutí Miťovým "jazvečíkom", no nie celkom rozdýchala rušenie čínskym rádiom. Tieto bielo-červené stroje, obrovskou rýchlosťou križujúce oblohu nad letiskom, patrili roky k neodmysliteľnému koloritu nášho letiska. Neskôr nás fascinoval obrovskými, uhlíkovými strojmi Volcano a Xcalibur ("Čo nosí Mikuláš zlým deťom? Predsa plnú krabicu uhlia!!!") a niekoľkými menej šťastnými akrobatmi. Jeho stroje s neskutočne dokonalým popisom nájdete na stránke http://www.rcalbum.com/index.php?sum=72
Vzhľadom k tomu, že patril spolu s Jožkom k najbližšie k letisku bývajúcim členom klubu, patril tradične k letiskovému "inventáru" a pokiaľ neochorel, nebol by hádam deň na letisku kompletný bez Peťa (a jeho šiltovky, ktorú neváhal v prípade pomoci kamarátom obetovať - viz. http://www.topgun.sk/downloads/Peter/Twister/vrhac.jpg).

Jeho encyklopedické znalosti batérií, motorov a regulátorov pomohli mnohým z nás pri výbere toho správneho pohonu pre svoj model. Dokonalý logický úsudok a skvelé analytické myslenie robili z neho skvelého poradcu v rámci klubu, nehovoriac o jeho láske k fotografii - najmä vďaka nemu naša webová stránka obsahuje stovky fotografií lietadiel a rôznych akcií. Len sa pozrite na najaktívnejšieho člena na stránke (adresa www.topgun.sk/php/index.php?RSM_NEWS_MANAGER[48]=yes&SELECTED_ID=yes#LABEL) - hoci posledné dva roky už neprispieval, stále je ďaleko pred všetkými z nás!

Žiaľ, zákerná choroba ho pripravila najskôr o schopnosť riadiť modely, potom i o možnosť hýbať sa a nakoniec, dnes, aj o vlastný život. No ani ona mu nedokázala nikdy vziať nás, jeho priateľov a naše spomienky na neho. Preto, prosím, kto môžete, príďte sa s ním rozlúčiť na jeho poslednej ceste v stredu 30.10.2013 o 13:00 na cintorín v Slávičom údolí. Tí ostatní, ktorí ho poznali, no nemôžu sa zúčastniť, skúste si naň aspoň zaspomínať.

Peťo, odpočívaj aspoň v takom pokoji, aký si hľadal pri relaxe za kniplami svojich krásnych strojov...
Diskusia k článku    
27.10.2013 22:33:44 Kúzelník (predseda)Peter opustil tento náš svet v kruhu svojich najbližších a jemu najmilších, ktorý sa o neho do poslednej chvíle starali. Svoju spolupatričnosť s Petrom a jeho neľahkým osudom sme sa mu spolu s našim p ...
28.10.2013 08:41:53 Martin ValasekPeto, odpocivaj v pokoji. Verim, ze uz si to tam len uzivas. Uprimnu sustrast a vela sily Tvojej rodine.
28.10.2013 12:02:11 PeterTNPeťo, bola to česť Ťa spoznať ... nestihol som plánovanú navštevu ... to ma mrzí ... Odpočívaj v pokoji Tvoje Volkano bude dlho pre teba pískať ... len škoda že v mojich rukách...
28.10.2013 21:25:36 ĽuboPeto, kľud a pohodu ti prajem tam hore. Úprimnú sústrast celej tvojej rodine , aj ľudom tebe blízkym. Bude mi chýbat vona tvojho čaju ktorí si vždy pil na posedeniach po lietaní. Aj preto ti ostala pr ...
28.10.2013 22:32:34 YokoPeťo dík že si bol.Keď som ťa stretol prvý raz na letisku,zalietal si mi Arcusa.Pre teba to bolo normálne niekomu pomôcť a ešte sa pri tom usmiať,veď to normálne lieta :) Pre mňa to bolo stretnutie so ...
31.10.2013 14:52:11 JozefbbKed napisal prispevok, tak mal hlavu aj patu, rad som ich cital, osobne mi poslal nastavenie brzd na plynovu paku u mx16. Mam dojem, ze casom, ked prestal prispievat na rcmaniu zapocala era prispev ...
Počet článkov: 3 > >> Λ
Článok 1 až 10 Strana 1 z 21